Tuesday, December 21, 2010

PERAMPAS

ramai ag laki kt luar sne npe msti nk org laen pny...
pelik aku dgn k0 nie r...
cian pn de gak...
npe da xde laki single ke yg brminat dgn k0 smp nk amek 0rg pny...
aku xprnh kacau idup k0...
g0 away fr0m ma life babe...
aku d0akn k0 jumpe 0rg yg syg k0 n bahagia brsama slamanye...
jgn jd perampas kbahagian 0rg lain...
kami mngkn sntiasa gad0 tp kami layari bahtera prcintaan kami brsama2...
sama2 kami rasai susah , snang , suka n duka...
b0h0ng aku katakn klu dlm prcintaan xde susah n duka...
stiap pasangan pasti akn brgad0
bezanye punca prgad0han n cara pasangan tue atasi masalahnye.
s0 gurls 0utside there jgn r jd perampas kbahagian 0rg laen...
bak kata pepatah
"put urself int0 0thers sh0es..."
pikirkn skiranye kite yg jd mngsa tue...
pe yg akn anda lakukn?
klu skrg anda jd perampas,
klu akn dtg anda pula yg jd mngsa rampasan...
aku xprnh rampas hak 0rg tp npe 0rg suke rampas kbahagian
yg da lme aku bina dgn susah payah utk mnjdikannye 1 prcintaan yg paling gembira dlm idup aku...
salah ke aku utk rasa bahagia sprti 0rg laen?
andai mang dye bkn j0d0h aku 1 ari nnti aku redha...
aku redha sekiranye dye prgi mngglkan aku krn silap aku
tp bkn krn 0rg ke3...
aku xrelakn...
aku bkn nk kate dye xsempurna tp dimata aku dye paling sempurna...
dye da cukup sempurna wat aku...
dan aku taw k0 s0rg p'puan yg cantik n penuh dgn adab ketimuran
carilah laki yg lbh baek drpd dye yg sempurna wat k0...
aku gak bkn katekn dye xcukup baek wat k0
tp dye da jd milik 0rg...
cari r laki yg bl0m jd milik spe2...
berilah aku ruang utk rasa bahagia...
sejak kjadian ari tue aku taw dye da bnyk brubah...
beri r aku peluang kdua utk prbtulkn prhubungan kami...
masih de peluang utk brbaek...
kte s'sama jantina xkn k0 trgamak nk tgk p'puan laen kecewa
atas prbuatan s0rg p'puan gak...
pikirkn skiranye k0 d'tmpt aku...
aku yg rampas kekasih k0 pe yg akn k0 rasai?
sakit?bnci?tensi0n?
kn3...
aku mulakan prjalanan idup aku sbg s0rg pelajar brsama dgn dye...
sejak di sem 1 ag aku da knl dye n kami da brcinta shngga da nk abes sem ni
npe di saat akhir pngajian k0 muncul smata2 utk mnghancurkn smua yg tlah kami bina slama nie?
brperikemanusiaan r cikit babe...

1 comment: